Namus ve Haysiyet Cephesi
Askerler bir köye girdi ve kadınlarının çoğuna tecavüz etti, ancak kadınlardan biri kendisine tecavüze yeltenen askere direndi, onu öldürdü ve kafasını kesti!
Askerler görevlerini bitirip kışlalarına ve kamplarına döndükten sonra, o hariç bütün kadınlar, yırtık elbiseleri ile içleri yanarak ve kan ağlayarak evlerinden çıktılar!
O, mağrur bir şekilde elinde kestiği askerin kafası ile evinden çıkıp, tüm izzeti ile çevresindekilere karşı küçümseyici bakışlarıyla geldi ve şöyle dedi: “Ben Onu öldürmeden veya o beni öldürmeden bana tecavüz etmesine izin vereceğimi mi sandınız!?”
Köyün kadınları birbirlerine baktılar ve kocaları işten eve geldiklerinde neden onun gibi iffetli davranmadıkları, namuslarını korumak için direnmediklerini sormasınlar diye onun öldürülmesi gerektiğine karar verdiler.
Onun bir anlık gafletinden yararlanarak aniden saldırdılar ve öldürdüler.
Utancın, hayâsızlığın hayat bulması için Onuru, şerefi katlettiler.
Bu kadar net ve basit!
Direniş cephesi bir bütün olarak namus, şeref ve haysiyetin cephesidir. Bu cephe haysiyetini koruma karşılığında ölümü seve seve göze alanların cephesidir. “Ya haysiyetli bir hayat ya ölüm” diyenleri, haysiyetini üç kuruşluk dünya metaına değişenler çekemezler. Onların bu duruşunu aptallık olarak nitelerler. Bülent Arınç’ın açıkça ve benzerlerinin gizlice dile getirdiği gibi.
Kendi şerefsizlikleri ayyuka çıkmasın, gelecek nesiller onları direnmedikleri ve tecavüze razı oldukları için lanetlemesinler diye haysiyet cephesini bir kaşık suda boğmak istiyorlar.
Direniş, tecavüzcünün kellesini alsa, namusları kirletilmiş olan gerici Arap rejimleri buna razı olurlar mı!? Hayır, asla razı olmazlar. Gafil bir anını kollayıp öldürmeye çalışırlar. Tecavüzcülerine uygulamadıkları ambargolarla direnişi boğmaya nefessiz bırakmaya çalışırlar.
Namussuzların namusluları kendi aralarında yaşatmak istemedikleri Araf Suresi 82. Ayeti kerimesi ile sabittir: “Kavminin cevabı: 'Bunları yurdunuzdan sürüp çıkarın, çünkü bunlar çokça temizlenen insanlarmış!' demekten başka olmadı.”
Artık iki mezhepten fazlası yok. Tecavüze karşı ölümü pahasına direnenlerin mezhebi ve tecavüzcüsüne boyun eğenlerin mezhebi.
Şüphesiz zafer namus ve haysiyet cephesinin olacak! (islamianaliz)